Tema: Re: del AirBaltico
Autorius: ALORA
Data: 2010-09-22 16:18:01
taip, jei pirkta "iš vienų rankų", registruojies ir bagažą priduodi vieną
kartą visiems persėdimams. Jeigu pirmas lėktuvas vėluos, deja, tai bus tavo
problemos. O su Airbaltiku vėlavimas gali būti. 40 minučių tokiam oro uoste
kaip Rygos per mažai neturėtų būti. Jei pirmas lėktuvas nevėluos... Antrasis
pirmojo nelauks, nes atskiri jungtiniai reisai nėra susiję, net jeigu ir
vienos kampanijos atliekami.
Šiaip draudimas nuo maršrutų ir laiko pakeitimų yra, bet nežinau ir labai
abejoju, ar jį turi Airbaltikas. Ir nežinau, ar jį galima užsakyti
papildomai vėliau