Tema: Re: del AirBaltico
Autorius: ici-bici-bu
Data: 2010-09-22 20:01:14
Megsti bredus rasineti ne is praktikos. O ji tokia - palaukia AirBalticas ir
kelias minutes, ir keliolika motininiame uoste, ypach kai ne vienas
persedantis. Laukiau is kitu krypciu persedanciu kokius keturis kartus taip
lektuve ten, paskutinykart apie 20 min.

Ivertinant situacija, viskas ten ok bus. Dar kai tarp vargu 60 metru tai...