Tema: Re: del AirBaltico
Autorius: Virtualus
Data: 2010-09-23 15:16:08
Ane?

Pats asmeniskai AirBaltico pasamdytu taksu vaziavau is Rigos i Vilniu... Ir
tokiu taxu viso buvo 3. (apie 9 keleivius) O velavo lektuvas lygiai tiek,
keik buvo laiko persedimui neatsimenu kiek griztand is Berlyno. Zodziu, kai
isejom oro uosta lektuvas dar manevravo po uosta... bet ... uzrasai sake,
kad "gate closed"...

Tai vietoj vidurnakcio buvau gal kokia puse 4 nakties...