Tema: Re: del AirBaltico
Autorius: unce
Data: 2010-09-24 12:48:33
Skrendat visada yra rizika paveluoti ;) Ypac zinant kad nevisada viskas
priklauso tik nuo avialiniju. Pvz kai kur yra reikalavimas kad iki kito
skrydzio lektuvas oro uoste praleistu ne maziau kaip valanda, todel jei
pavelavo atvykti, tai greiciausiai paveluos ir isvykti, nors viska sutvarke
per 20 minuciu. Tiesa, kiek zinau Vilniuje to nera. O ka jau kalbeti apie
nusileidimo taku uzimtuma, kai veluojant atvykti tenka laukti kito "lango"
kada gali tupti.