Tema: Re: del AirBaltico
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2010-09-24 09:46:12
> Mano asmenine nuomone Rygos uoste 40 min yra daugiau nei pakankamai. Ten nuo
> vartų iki vartų per kelias minutes nueisi it paprastai, net turint 30 min.
> tarpą tarp skrydžių ten galima suspėti dai ir apsipirkti. Taip pat noriu
> nudžiuginti, kad į Rigą lėktuvai vėluoja labai jau retai. Labiau tikėtina,
> kad vėluos iš Švedų ir dėl to nespėsi į VLN lėktuvą, bet, kadangi apie
> atgalinį skrydį nieko nepasakyta, tai spėju kad tai neaktualu...

Visa tai yra tiesa išskyrus tai, kad Airbalticas nelaukia vėluojančių keleivių net sujungtuose skrydžiuose, t.y. jei lėktuvas iš Vilniaus vėluos, tai gali būti visko.. Aišku, išskraidins sekančiu reisu, tik tiek, kad reisas gali būti kitą dieną..

O po kelionės galėsi nuspręsti jungtis prie Feisbuko grupės "I HATE AIRBALTIC" ar ne :)