Tema: Re: del AirBaltico
Autorius: Meier
Data: 2010-09-25 18:48:23
On Wed, 22 Sep 2010 15:20:16 +0300, LB wrote:

> keist nieko nebegaliu, skrendam per Ryga i Geteborga (Swe).
> kiek suprantu, Vln registruojames iki galo, ir Rygoj problemu nebus? tas
> pats Air Balticas, tik lektuvas kitas. yra apie 40 min tarp skrydziu.
> bagazas bus priduotas Vln.
>
> ar bus taip, kad is Vilniaus veluoja, o toliau mano problemos?
> gal apsidraust del tokiu cirku ir palikt aiskintis draudimui?
>
> ka patarsit? kiti variantai buvo zyyymiai brangesni... deja
>
> LB

Kiek teko skristi per Rygą - jokių problemų. Įtariu, kad spaudoje minimi
variantai irgi ten tokie kur "nekalban angliškai, atsistojom ne toj eilėj,
bet kaip pyktis ima...". Normaliai tas airBalticas rūpinasi klientais,
atšaukę reisus visada pasiūlo alternatyvą (teko sykį skristi su dviem
persėdimais vietoj persėdimo Rygoje, bet vistiek parskraidino tą dieną,
kurią priklausė), o ten tie, kur akis drasko tai matyt ir nenusiseka jiems.

Dėl persėdimo Rygoje teko sykį maloniai nustebti. Skridau iš Vienos į
Vilnių per Rygą (tiesioginiai one-way kosminės kainos), lėktuvas šiek tiek
vėlavo (ir iš connection time 40 min. liko 20 min.), tai tvarkingai
atskridus laukė autobusas, kuris mane ir dar vieną keleivį nugabeno į
lėktuvą su visais bagažais, lėktuvas palaukė ir 5-10 min. vėluodamas
išskrido. Galų gale, skrendant į Vilnių ne tokia didelė ir bėda, nes
Ryga-Vilnius skrydžių pakankamai daug, tai net gavus sekantį skrydį
greičiausiai neteks sėdėt pusę dienos. Į priekį skrendant irgi
nesirūpinčiau, atskridus Rygoje tik pasiūlymas nežiopsoti ir eiti tiesiai
ten, kur pasakys. Kiek pamenu, dabar dar skrendant lėktuvuose pasako, kur
kam į kuriuos vartus eiti.
--
Sėkmės,
Meier