Tema: Re: del AirBaltico
Autorius: ALORA
Data: 2010-09-24 11:38:40
tamsta nesupratai, ką rašiau. Aš irgi manau, kad traukinys šikančių nelaukia
ir tai, kad airbaltikas laukia, reiškia, kad lėktuvas ir vėl greičiausia
vėluos ir sudarys nepatogumų kitiems. Airbaltikas yra jungtinių skrydžių
bendrovė, bet jiems to visiškai nesiseka įgyvendinti. Ir grafikai jų
keičiasi ne dėl kažkokių asmenų, o dėl visiškai nevykusios rinkodaros ir
planavimo bei prioritetų susidėliojimo.
Ta prasme, aš manau, jeigu aš nusipirkau skrydį su persėdimu, aš noriu kad
jis įvyktų nustatytu laiku. Tada niekam nieko nereiks laukti