Tema: Re: del AirBaltico
Autorius: Niccolo
Data: 2010-09-22 16:36:49
Su Airbalticu kelis kartus skridau jungiamaisiais reisais per Rygą, tai paprastai jei laiko nedaug pasako maždaug "keleiviai, skrendantys toliau reisu į xxx - eikite prie yyy", o kai vėluoja - net atskirai tuos keleivius pirmus išleidžia ir nuveda. Tai tie reisai nesusiję, bet Airbalticas biškį rūpinasi.