Tema: Re: asmeniðkai
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-07-12 20:43:01
Labai subjektyvūs dalykai: "reikia skirti", "klaida laikoma" ir pan.
Kaip anglai teisingai pastebėjo, kalbininkai yra "descriptive" ir "prescriptive".
Pastarieji dažnai įsivaizduoja esą svarbesni nei yra iš tikrųjų, bet iš tiesų jų "skyrimai" ir "laikymai" kalbai dažniausiai turi tiek pat įtakos, kiek Šulijos komentarai ciklonų judėjimui.

Bet čia aš šiaip pastebėjau, su šiuo konkrečiu atveju nieko bendra.