Tema: Re: Senasis skolinys "cigonas" ir naujasis "romas" konkuruos
Autorius: Vytautas
Data: 2009-04-01 18:24:51
Būt buvo, bet nebera. Bent jau jaunimo tarpe minėtas terminas pradėtas naudoti despektyviai įvardijant juodaodžius. O jei žiūrėti į žodžių sandarą, tai juodaodis yra "lygesnis" ir nediskriminuojantis lyginant su negru. Kodėl? Todėl, kad baltaodžio žodžio sandara lygiai tokia pati. Balta/juoda-odis. Čia iš tos pusės. Ispanų kalboje baltaodis vadinamas blanco, juodaodis - negro. Kitaip tariant baltas/juodas. Taigi taip pat nėra neigiamos konnotacijos, žodžiai lygiaverčiai.