Tema: Re: Padekite del vertimo.
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-02-18 00:14:29
Gintautas ką tik veltui trinktelėjo 20-30 eurų vertės darbelį, su juo siūlyčiau ir pasirašyti sutartį :)

Tik problema, kad Gintautas nėra baigęs anglų filologijos, kaip pavyzdžiui aš.

Todėl jo kvalifikacija man kelia rimtų abejonių. Tai, kad jis baigė gyveno Kanadoje ir Naujojoje Zelandijoje, baigė
universitetą Australijoje, turėjo australę žmoną ir tris australus vaikus, dirbo Australijos ambasadoje, mano nuomone,
nėra pakankami argumentai.

Iš bėdos dar galima būtų samdyti Jundą. Bet bėda turi būti rimta.