Tema: Re: Padekite del vertimo.
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-17 08:30:11
Zinoma pats tuom neuzsiimu ir todel labai nustebau gaves toki vertala, del
kurio kokybes ir suabejojau. Problema ta, kad atidaves dokumenta vertimui i
vertimu uzsiimancia imone niekada nesi tikras koks studentas tau isvers ir
kaskart esu priverstas kariauti. Gal galite patarti kur rasti normalu
verteja kuris pakankamai greitai isverstu zinoma uz atlygi?