Tema: Re: Klausimas matematikams :)
Autorius: RaR
Data: 2013-09-27 17:01:41
Tu  teisingai pastebėjai, kad "Statybininks" skaičiuoja neteisingai, bet
visiškai susimaišei pateikdamas pavyzdį. Visų pirma daugina ne jis, o tu
(ir teisingai), ir reikia dauginti ne 2 * 100 = 200%, o 0,02 * 1 = 0,02
- jokios nesąmonės nėra. Tuo tarpu pagal "Statybininks" būtų 0,02 + 1 =
1,02 - jau nesąmonė. Kol jūs čia rašinėjote, atrodo, viską išsamiai
išnagrinėjau kitame savo poste.