Tema: Re: Klausimas matematikams :)
Autorius: ALORA
Data: 2013-09-27 11:01:22
nėra apibrėžimo. Yra dar keli duomenys - nedarant operacijos (šiuo atveju)
aneurizmos plyšimo rizika -15 proc., darant operaciją plyšus aneurizmai,
vėlgi yra skaičiai, kur mirštamumo rizika 8 proc., kita nekinta, nes tai OP
komplikacijos (dalis jų). Aš norėjau išsisijoti kokį nors matą, pagal kurį
galėčiau "palyginti" PO darymo riziką su OP nedarymo rizika šiuo konkrečiu
atveju :) Daba gi žmonės labai protingi ir jiems reikia skaičių - nes tai,
mol, tikroji medicina, su "įrodymais". O skaičiai va tokie :) O iš tikrųjų
yra taip, kaip sakei - fifty fifty :) O dar tikriau, koks tau po mirties
skirtumas, kad mirštamumo rodiklis - 2proc. arba tu mirei nuo to, nuo ko dar
niekas nemirė. tavo kuklus atvejis netgi į statistiką neįeis :)

Aš apie tą susumavimą irgi galvojau, bet ar tai nebus padaugint iš saulės
šviesos ir padalinti iš mėnulio greičio? :) Antra vertus, visiškai neaišku,
kaip tie procentai gauti, gal ten jau buvo marso trauka pridėta :) Į mirtis
nuo OP greičiausiai nebus įskaičiuota mirtis nuo insulto po OP, kiek aš
pažįstu 'evidence based medicine'. Žodžiu, kaip supratau, kažkokios bendros
taisyklės tokiams skaičiavimui nėra, viskas priklauso nuo užsakovo?

"shimtas kinieciu"  wrote in message

reik ziuret apibrezima kas ta bendroji rizika. nes galima is susumuot jeigu
nori.
o realei tai 50an50 ;)