Tema: Re: Klausimas matematikams :)
Autorius: Statybininks
Data: 2013-09-27 15:22:04
o ar tai nereikstu, kad patys procentai yra nustatyti netinkamai? kad jei ir
yra 100 galimu baigciu, tai ju tikimibe ne 2proc, o pavyzdziui 0.2 proc; o
tu bent jau supranti, kad tiksliai tu procentu medicinoje NEIMANOMA
nustatyt, jie nera absoliuciai teisingi ir gali buti naudojami tik
apytiksliai

kita vertus tarp mano nusisnekejimo ir tavo teisumo skirtumas tik 1proc, kas
siuo atveju esmes nesudaro:)