Tema: Re: Klausimas matematikams :)
Autorius: aspats
Data: 2013-09-27 16:02:18
Na ar tikrai tinkama metodika taikau, tai sunku pasakyti. Bet sita
metodika taikoma skaiciuojant irengimu patikimumus, ko irgi neimanoma
suskaciuoti, bet universitetuose moko.

pvz detales X patikimumas yra 98%.

Koks patikimumas irenginio, kuris sudarytas is 100 detaliu X.

na ir susiskaiciuoji, pagal pries tai pateikta formule.

Lygiai toks pat paburimas is tirsciu :)