Tema: Re: Amerikanckije uchenyje
Autorius: Ruta
Data: 2012-02-18 19:21:36
Aaa... Auksas ir pelenuose žiba, ane ;)

O šiaip jau - manau, kad yra skirtumas tarp pažinčių ieškojimo ar savęs
reklamavmo ir tiesiog normalaus bendravimo. Įsivaizdavimas, kad
bendravimas galimas išskirtinai loginiame lygmenyje IMHO iliuzija, ir
tavo mano skaityti pasisakymai šitą man patvirtina.

Bet tai- kiekvienam savo. Kaip tamstai patogiau :)