Tema: Re: Amerikanckije uchenyje
Autorius: RaR
Data: 2012-02-16 20:54:40
Kad "jį ir nustatyti ir gydyti arba suvaldyti tebėra labai
sunku ir dažnai neįmanoma" niekur neneigiau. Bet teigti, kad apie jį
nieko nežinoma ir kad nepadaryta jokios pažangos jį diagnozuojant ir
gydant gali tik visiškas profanas šioje srityje. Kaip ir svaičioti apie
kažkokį "carcinogenus vulgaris".

Dėl terminų, tai jie tavo specialybė, o mokslas - mano. Perskaičius
vieną-kitą mokslo populiarinimo straipsnelį, knygą ar išklausius
paskaitą labai lengva įsivaizduoti, kad gerai supranti kažkokią sritį,
kurioje nedirbi. Vis gi, norint ją iš tikrųjų suprasti, žinok, reikia
"nemažai žolės apšikti".