Tema: Re: Amerikanckije uchenyje
Autorius: Ruta
Data: 2012-02-18 17:06:19
Am 18.02.2012 14:48, schrieb RaR:
> Na taip, rašiau apie manipuliavimą genais, o ne kokiais ten rusiškais
> tinklalapiais.

Aaa, tikrai, labai atsiprašau.

> Bet čia bereikalingai nukrypta į šoną. Man nesvarbu kuo manipuliuoja
> pašnekovas - genais ar tinklalapiais, svarbu kokias mintis jis išsako.

Tai mūsų nuomonės čia skiriasi - mano manymu, išsakomos mintys vienu ir
kitu atveju yra labai skirtingos vertės. Kur, beje, esminis žodis yra
"manipuluoti" ryšium su informacija - tai, mano supratimu, labai arti
demagogijos, kažkokių man neskaidrių tikslų siekimo ir, blogiausiu
atveju, piktybiškumo. Čia taikau ne asmeniškai, jei ką, tik aiškinu savo
poziciją konkrečios sąvokos atžvilgiu.

> Koks nors neturintis specialaus išsilavinimo "blogeris" kartais tam
> tikrą mokslo sritį gali suprasti geriau už kokį laborantą ar studentą,
> kasdien besikrapštantį tos srities laboratorijoje. Kas blogiau,
> pasitaiko ir visokių profesorių, netgi aktyviai besireiškiančių
> žiniasklaidoje, bet visiškai neišmanančių srities, apie kurią šneka.

Taip, su tuo visai sutinku. Bet kaip tai susiję su nenoru (kurį
išskaitau iš tavo pasisakymų) leisti "klausytojams" daugiau sužinoti
apie tavo asmenį? Su nuoskauda, kad "realiam gyvenime" daugiau žiūrima
ne į tai, ką tu darai, o į tai, kas tu esi?

Ir taip, tu teisus - čia yra nukrypimas į šoną nuo pradinės diskusijos,
į kurią veltis visiškai neturiu noro, nes, nors turiu savo nuomonę tuo
klausimu, tai nėra mano interesų fokuse :) O va štai kalbos kaip
įvaizdžio ir supratimo formavimo, ypač virtualioje erdvėje, problematika
šiuo metu vis užkliūva...