Tema: Re: Amerikanckije uchenyje
Autorius: CatBlack
Data: 2012-02-17 17:45:01
Velgi neatsakytas klausimas.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:jhjn8j$s0m$1@trimpas.omnitel.net...
Manau, esu vyresnis už tamstą. Kai apie kažkurią sritį turi informaciją
tik iš žinučių laikraščiuose, gali manyti, kad toje srityje beveik nieko
ir nevyksta, bet kai su ja betarpiškai susiduri, tiesiog negali
ignoruoti akivaizdžių dalykų. Aišku, žmogui iš šalies galbūt vienintelis
suprantamas rezultatas būtų gyvybės eliksyras, pateiktas sidabrinėje
lėkštelėje. Nematydamas tų didžiulių pastangų, gausybės sukauptos
informacijos, sparčiai tobulėjančių metodų, jis nevertina ir nepastebi
ir tų kelių procentų išgelbėtų gyvybių ar tų kelių mėnesių pratęsto
gyvenimo.

Betgi viskas ir susideda iš tų smulkmenų. Nors kažkokios stebuklingos
piliulės niekas nepateikė, žiūrėk vidutinė gyvenimo trukmė daug kur nuo
30-40 metų pasistūmėjo link 70-80. Ne taip seniai žmonės masiškai
mirdavo nuo maro, raupų, poliomielito epidemijų, dabar gi tos ligos
praktiškai neegzistuoja. Jei kalbėti apie naujesnius laikus, tai vargšas
Fredis Merkuris ir daugelis kitų mirė užsikrėtę ŽIV. Tuo tarpu Magikas
Džonsonas ir daugelis kitų, kuriems teko laimė pasigauti tą virusą
keletu metų vėliau tų pačių "farmacijos sąmokslininkų" dėka jau bent
gali tęsti gyvenimą, tegu ir ne tokį komfortišką kaip be viruso.