Tema: Re: Amerikanckije uchenyje
Autorius: RaR
Data: 2012-02-18 12:09:34
Tai iš esmės jau atsakiau, ir tai gal be reikalo. Dėl specializacijos,
tai galima nusismulkinti ir iki konkrečių dabar arba praeityje vykdytų
projektų. Šiaip jau aš noriu diskutuoti ne kažkokio savo autoriteto, o
argumentų pagalba. To paties laukiu ir iš pašnekovų, o į jų autoritetą
tokioje anoniminėje erdvėje nekreipiu dėmesio.