Tema: Re: Amerikanckije uchenyje
Autorius: RaR
Data: 2012-02-18 15:22:11
Oficialioje erdvėje - taip, autoritetas labai svarbu, ypač kai žmonės
nelabai sugeba ar nenori įsigilinti ir suprasti juos dominančią temą. O
O tokios internetinės diskusijos kaip njūsai iš principo yra anoniminės
- jų dalyvis gali prisistatyti kad ir Nobelio premijos laureatu. Todėl
čia lemia ne oficialus dalyvio autoritetas, jo nuopelnai, o argumentų
logiškumas ir pagrįstumas, prireikus ir gebėjimas pateikti nuorodas į
oficialius žinių šaltinius.

Bet rimtai diskusijai visų pirma būtina atidžiai perskaityti ir suprasti
kas sakoma. Jūs gi, atrodo, net nelabai stengiatės suprasti ir atskiro
sakinio.