Tema: Re: Amerikanckije uchenyje
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-16 13:40:44
tamsta nesupratai. Aš sakau, kad yra hipotezė, jog egzistuoja virusas carcinogenus vulgaris, kuris sukelia vėžį. Bet jis dar
neatrastas ir nenufotografuotas. Galbūt tai netgi ne virusas, o dar kažkokia gyvybės forma, ta trūkstamoji grandis, kuri dabar
vadinama aplinkos sąlygomis, predispozicija ar dievo pirštu.
Bet antra vertus, labai daug mažų dalykų buvo iš pradžių įtarti, kad yra, o po to tik rasti - atomai, elektronų orbitų išdėstymas,
vitaminai, hormonai, mikroorganizmai apskritai. Tai kodėl gi ir ne.