Tema: Re: Amerikanckije uchenyje
Autorius: RaR
Data: 2012-02-16 16:47:09
Tai kad mokslas neturi jokių prielaidų tam carcinogenus vulgaris
egzistavimui. Šiuolaikiniame tyrimų lygyje, ypač vėžio srityje, toks
virusas jau seniai turėtų būti aptiktas. Dėl dievo piršto
nesamprotausiu, bet predispozicija ar aplinkos sąlygos - tai ne kažkokie
svaičiojimai, o tvirtai nustatyti DNR pakitimai, kancerogenai ar virusai
su eksperimentiškai įrodytu kancerogenezės mechanizmu.