Tema: Re: Amerikanckije uchenyje
Autorius: CatBlack
Data: 2012-02-17 17:38:39
Klausimu i klausima paprastai atsakineja tik tam tikros tautybes atstovai :)

Taigi kokioj srity specializuojates? Ar tai paslaptis? As esu vaistininkas ir nebijau to pasakyti, jeigu kas manes klausiama.
Ir nemanau, kad apskritai yra gedingu profesiju.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:jhjnnc$snv$1@trimpas.omnitel.net...
Kokia? Rusiškus tinklalapius paminėjau turėdamas omeny "njūsų"
auditoriją. Esu lietuvis, bet šiaip jau pagal tautybę paskiro žmogaus
nevertinu - juk jis nepasirenka kur gimti.