Tema: Re: fast food
Autorius: Kestas.
Data: 2010-07-10 14:36:44
Tai kad kas is to galvojimo - nemanau kad kur kas sveikiau butu prisikirsti
vakare namie HQ mesos nei per pietus valgyklines :) Nu galima dar aisku
namo pietaut vazineti, bet tada jau reikia i grafika  itilpti - nebera kada
nestresuojant virskinti su teigiama energija, vel negerai. Is vakaro pasiruost,
darbe mikrobangej atsildyt irgi nefontanas tos "gyvybines energijos" beliks
Tiesiog zinai ka valgai, su  kolegom iki pietu uzsikoduoti teigiama energija
- kas i koki "toshnilofka" eis ir is ko mano kad ten maista gamina ir pirmyn :)