Tema: Re: fast food
Autorius: Dex
Data: 2010-07-07 12:29:05
O kokios isvados gali buti is paveiksliuku? :)

1. Is fotkiu nesuprasi, ka ten deda (turiu omeny skonio stipriklius,
kitus priedus).

2. Aiskiai parasyta, kad vietine mesa maiso su kazkokia braziliska. Apie
ana daugiau jokios info nera.

3. Toliau net neverta ziureti. As tau fotkemis galiu tokia pasakaite
sukurpti....

Dex