Tema: Re: fast food
Autorius: Kestas.
Data: 2010-07-08 16:56:17
Tai cia visa grandine, aisku nebutinai konkreciai vistienos atveju, buvo
cia toks filmukas apie mesa  - tarkim turim tokia visa naturalia kaimo karvyte
kuriai laikas i pensija. Pirmiausia bando kilogramu damusti pats diedukas,
bet jis bent primityviai - pudas druskos ir karvyte ziu jau bent kokiu desimcia
kg sveria daugiau bo godziai vandeny ryja. Kombinate jau rafinuotesni
metodai - cheminiai tirpalai didinantys mesos mase, kuriu isvirkstimui jau ir
stakles sustatytos, ispudingai priputineja mesos gabalus kaip balionus...