Tema: Re: fast food
Autorius: RS
Data: 2010-07-09 23:48:26
Tai va is kur mokslininkai galetu pasimokyti lavonu balzamavimo paslapciu -
is makdonalds :))
O as tai esu skaites kaip chiuvas nusove skrendancia anti (atrodo po to, kai
pats save uz plauku istrauke is pelkes), o toji, nepatikesi, bet nukrito jau
kepta. Idomiausia cia tai, kad sitaip paruosta antis isvis negenda, nes nera
ne vieno zinomo apsinuodijimo atvejo.