Tema: Re: fast food
Autorius: VNO
Data: 2010-07-09 10:40:49
> Chi chi, Kestai, cia tik man ir tau (na ir dar mazumai) galioja sitie
> filmukai :)) Skepsio apsestiems jesuso akmenu stumdytojams cia yra
> samokslo teorija, kuria skleidzia dievu itikejusieji, nes krikscionybe
> jau nepopuliaru darosi, tai reikia naujo stabo :)))

cia esme gi ne tame - visi zino, akd visa mesa parduodama tokia.
bet ar yra kiti budai to isvengti?
kalba ne apie tave ar mane (esu aprupintas mesyte is musu misku), o apie visa mase zmoniu.

> O siaip siandien mintis kilo - kokia nafik nauda is skeptiku? Ka jie
> gero dave be trolinimo siam pasauliui? Vat siandien baigesi skrydis >26
> valandu, to saules lektuvelio, tai jo konstruktoriai-pilotai taip ir
> pasake - kad labiausiai juos diorgino SKEPTIKAI :DDD O dabar jau dejo
> skersa ant ju..... :)

ku ku naivuoli ;)
ko tais naujienuose nepranese apie finansine reikalo puse ;)
kai jau atrasi (jei moki aisku) tinkama globaliai naudoti technologija, kuri bus geresne uz dujas/nafta/anglis - pranesk cia! :D

VNO