Tema: Re: fast food
Autorius: Herkus
Data: 2010-07-07 23:36:39
tai viena svarbiausiu ir paminejau. neparodyusiu parduotuviniu maistu
daug be sio prriedo bet todel ir reik ziuret ka perki. paimk eiline
vistos krutinele zalia - ir ta jau prisvirksta priedeliu... tad niekas
ir nesako, kad visas parduotuvinis maistas jau nebera junk food. ir ypac
tie  pusiau paruosti.