Tema: Re: fast food
Autorius: Dex
Data: 2010-07-08 23:04:44
Chi chi, Kestai, cia tik man ir tau (na ir dar mazumai) galioja sitie
filmukai :)) Skepsio apsestiems jesuso akmenu stumdytojams cia yra
samokslo teorija, kuria skleidzia dievu itikejusieji, nes krikscionybe
jau nepopuliaru darosi, tai reikia naujo stabo :)))

O siaip siandien mintis kilo - kokia nafik nauda is skeptiku? Ka jie
gero dave be trolinimo siam pasauliui? Vat siandien baigesi skrydis >26
valandu, to saules lektuvelio, tai jo konstruktoriai-pilotai taip ir
pasake - kad labiausiai juos diorgino SKEPTIKAI :DDD O dabar jau dejo
skersa ant ju..... :)

Dex