Tema: Re: fast food
Autorius: Dex
Data: 2010-07-09 14:18:53
Jei dalis zmoniu prades galvoti ka valgo, jau, imho, gerai.

O kaip jie spres problema - cia kiekvieno asmeninis reikalas. Vienas
prades pirkti is ukininku (galvut ekologiska mesa), kitas prades imti
mesa is medziotoju, trecias nustos valgyt mesa. Koks man skirtumas? Man
svarbu problemos zinojimas vietoje jos neigimo (ale kisimo galvos i
smeli) :)

Dex