Tema: Re: fast food
Autorius: lingus
Data: 2010-07-08 23:30:13
Pirmiausia tai "Fast food" reiktų skirti nuo "Junk food"... IMHO čia
sotieji riebalai ir cukrus yra didžiausias blogis, tačiau ir šių
medžiagų organizmui reikia, tuo labiau jei gyveni aktyviai ir kalorijas
sudegini. Tačiau jei galvoji, kad pasiėmęs didelį kompleksą, dar
papildomai kokį mėsainį ir pyragėlį, oi gi dar padažas! Situaciją
išgelbėsi dietine kola... Nugi reik bent kiek subinę pajudinti ;)
Realiai tai bet koks persivalgymas nėra sveika, bet geriau už badą. Beje
man joks greito maisto "restoranas" nenaudojo tiek psichologinės
prievartos kaip močiutės su "Tik 4 cepelinus suvalgei? - Kažkas negerai
su vaiku..." ;)
Nu ir kam tokią temą pradėt reikėjo? Dabar nakčiai teks iki MC
važiuot... Silpnas aš, oi koks silpnas... :)