Tema: Re: fast food
Autorius: 0.5 B
Data: 2010-07-06 20:09:55
natrio gliutamatas = skonio stiprikliai, tad paminėjai tik vieną argumentą. Parodyk man parduotuvinį mėsos produktą be šio priedo...
Tų pačių keptų bulvyčių kiekvienam restorane gali pavalgyt.
Gal ir buvo tai nelabai sveikas maistas palygint su tuo, ką valgėm prieš 20 metų, bet dabar jis jau labai normalus.