Tema: Re: Lietuvos mazejimo greitis - 130 zmoniu per diena
Autorius: Shamanas
Data: 2010-05-29 12:35:55
On Wed, 26 May 2010 00:51:10 +0300, Remigijus wrote:
Ir as is esmės sutinku, bet:
> Is esmes sutinku:
> - biudzeto islaidas riboti nereikia, reikia riboti biudzeto svaistyma, -
> uzdrausti viesojo sektoriaus pirkimus, jei jiems nera realaus poreikio
> (pvz. kasmet ar kas du metus remontuoti, rekonstruoti, statyti naujas
> patalpas, "renovuoti" iranga, baldus, orgtechnika, automobilius,
> pirkalioti ar nuomoti naujas/atnaujintas patalpas kad issikraustyti is
> turimu nuosavybes teise, ir t.t., ir t.t.),
Tam reikia kažkokio nuostabaus taisyklių rinkinio ir agentūros /
padalinio, kuris prižiūrės ar laikomasi tų taisyklių. O kaip bausim, kaip
įrodinėsim ir t.t. Na žodžiu dar reikia gana neblogo biurokratinio
aparačioko visam tam palaikyti.
> - uzdrausti viesojo sektoriaus pirkimus is uzsienio, jei galutine (!)
pirkimo kaina nera
> bent PVM dydziu mazesne uz vietinio gamintojo alternatyva, arba yra
> galimybe per du metus vietinio gamintojo alternatyva sukurti,
EU nelabai jau apsidžiaugs
> - uzdrausti viesojo sektoriaus pirkimuose dalyvauti bet kokios rusies
> tarpininkams,
Tada Microsoft produkcijos niekas nematys, čia pasirinkau kaip gana aiškų
pavyzdį, tokių yra labai daug.
> - inventorizuoti Valstybes nekilnojamaji turta ir apmokestinti jo
> naudojima, - inventorizuoti viesojo sektoriaus naudojamas privacias
> paslaugas ir atsisakyti pertekliniu,
pritariu, labai sunkus bet būtinas darbas
> - inventorizuoti viesojo sektoriaus etatus ir atsisakyti pertekliniu, -
> inventorizuoti mokesciu nemokanciuosius ir juos apmokestinti, iskaitant
> baudas ir nesumoketu mokesciu kompensacija, - inventorizuoti ir
> konfiskuoti neteisetai igyta, arba is neteisetai igytu lesu igyta,
> turta.
Pritariu, bet tai praktiškai neįmanoma, reikia labai labai stiprios
politinės valios ir labai viešo tokio projekto vykdymo.