Tema: Re: Lietuvos mazejimo greitis - 130 zmoniu per diena
Autorius: Simas J
Data: 2010-05-13 18:19:51
Sveiki,

On Wed, 12 May 2010 14:43:12 +0100, "Bone Daddy"
<.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote:

>Jei žmogus gauna pensijos 700 - 800 Lt, jam ir 100 Lt sumažinimas - peilis į
>jaknas.
>O yra kuriems sumažino ir daugiau, nuo 800 iki 550 Lt.

Gerb. Bone Daddy, čia meluojat: tiek pensijos nesumažėjo. Kiek mažėjo
pensijos galima pažiūrėti internete, o aš kad toli neieškočiau galiu
pasakyti: mano motina gaudavo 880 Lt. pensiją, ji sumažėjo iki 840 Lt.
Viskas.
Jei kalbate apie dirbančius pensininkus ar kt. - tai taip ir sakykite.
Bet data sakykite tiksliai - "pajamos", pvz., pensininkas dirbo už
minimą ir gavo pensiją: 800 Lt pensija + 700 minimalus atlygnimas =
1500. Po reformos pajamos sumažėjo iki 1250 Lt. Ar dėl to tikrai verta
žudytis ir kelti tokį triukšmą?

>Toks pensininkas
>gali pagalvot ir apie kalašnikovo įsigijimą arba išsinuomavimą. Tuo labiau,
>kad daugelis pensininkų vieną gražų rytq pabudę sužinojo apie kelių šimtų
>skolą į PSD.

ir vėl meluojate - pensininkai nemoka PSD.

>Ką manai, kaip toliau gyvent jis patartų savo vaikams ir
>anūkams? Tik bėgt toliau nuo tokios tėvynės.

Galėtų patart mažiau pasitikėti jūsų smegenis planunančiomis
purvasklaidos priemonėmis, pateikiančiomis iškreiptus skaičius  ir
daugiau galvoti savo galva.