Tema: Re: Lietuvos mazejimo greitis - 130 zmoniu per diena
Autorius: lasaZ
Data: 2010-05-14 17:28:26
na, o tu pažiūrėk kaip viskas judinama - pirmą kartą po ilgų ramių metų ;)
viešųjų pirkimų centralizavimas, duomenų analizė, etc. Kultūros sostinė
bendrai buvo graži istorija, kaip vyrai nusamdė du aktorius, kad nukreipt
dėmesį nuo tikros pinigų plovyklos. Ir beje socdemai ten iš tiesų
daugiausiai nuskalbė ir patikėk tikrai ne per tuos renginius, kuriuos tiek
klounados euroekspertai akcentuoja :) Svarbiausia, kad ten taip viskas buvo
akivaizdu, kad jei bent vienas žurnalistas būtų turėjęs bent gramą smegenų,
būtų viską iškasęs.

Man viena smagu - kad socdemų klanas skeldėję. O kol jis bus tvirtas, pas
mus neįmanomos jokios reformos ir joks skaidrumas.

Konservatorių atžvilgiu aš irgi esu itin kritiškas, bet jų ūkio ministras
man kelia pasitikėjimą, juolab kad esu matęs jo komandos darbo rezultatus
konkrečioje situacijoje. Gaila tik, kad jis nelabai pripratęs prie viešojo
sektoriaus vėžlio tempų :) O štai žmogui atsakingam už mokestinės politikos
formavimą mielai pats nagus nukapočiau :)

Sekančią kadenciją vėl turėsim socdemus su paksistais prie vairo. Nebent
atsiras kas nors naujo. Bet matant šalies intelektinį potencialą - abejoju.

lasaZ