Tema: Re: Lietuvos mazejimo greitis - 130 zmoniu per diena
Autorius: Tomas
Data: 2010-05-14 17:38:14
Nu jis kaip tik drumstumo pavyzdys. Bet jeigu tokia sistema net tokioj valstybej veikia ir duoda rezultatus, manau LT veiktu tuo labiau. Nu gi skundiku krashtas :) Ir shiaip jau kompiuterinio rashtingumo lygis aukshtesnis negu ten. O kalbet apie darba, valstybes interesus, krizes stabdyma bei pakilima nemastant apie tokius projektus, ne tai kad populizmas, bet beveik shvarus melas, mano nuomone.