Tema: Re: Lietuvos mazejimo greitis - 130 zmoniu per diena
Autorius: Remigijus
Data: 2010-05-14 00:37:12
Tavo pagrindinis tekstas geriau atspindi tavo asmeni. Deja.

Komentaras, kuris turejo buti P.S., tiesa pasakius, nieko naujo neprideda.

Samoningo melo, klaidinimo, issigalvojimo destyma grazia diskusija
galetu vadinti tik nesvariu tikslu turintis asmuo. Tai tikrai nera mano
amplua, ir as tikrai nesirengiu tokius veiksmus pakesti (tarpt. toleruoti).

Pasnekovas, negerbiantis kitu pasnekovu, neturetu tiketis pagarbos.
Juoba, budinga kairiesiems ir iskrypeliams, reikalauti.

Remigijus