Tema: Re: Lietuvos mazejimo greitis - 130 zmoniu per diena
Autorius: lasaZ
Data: 2010-05-13 11:40:00
> atvirai pasakius lietuvos valdziai iki airijos kaip iki menulio :), tad
> manau palyginimas nevietoje.

nemanyk.

> Klausimas ar teisingas biudzeto balansavimo budas buvo pasirinktas, juk
> butent tuo metu vertybe nr 1 Lietuvoje buvo biudzetas (ir ko gero vis dar
> yra), zmogus liko kazkur uz borto. Ekonomikos kilimo laiku buvo darbo
> jegos trukumas ir jau tada buvo isivezama darbo jega ish uzsienio. Po
> shios krizes darbingu gyventoju sumazes gan smarkiai, ypac rajoninese
> savivaldybese.
> Kas tada LTU dirbs kinai, baltarusiai ir valdzioje esantys lietuviai? ir
> ishvis ar tokia Lietuva ish viso turi ateiti?

tai pasakok savo planą. Nes verkt kad landzbergiz kolūkius sugriovė moka bet
kuris bomžas :)

Aš tai pvz. Kubiliaus vietoje tikrai nebūčiau su debilais terliojesis.
Būčiau pirmą mėnesį pakėlęs pensijas dar 30%, algas valstybės sektoriuje
20%. Ir paleidęs litą plaukiot laisvai ;) Ir faktiškai jokios pisliavos su
loxais kurie dabar jį karia, kad "per daug nupjovė ir užpjovė ekonimiką" :)

lasaZ