Tema: Re: Lietuvos mazejimo greitis - 130 zmoniu per diena
Autorius: BishopaZ
Data: 2010-05-18 12:10:19
na matai baltarusiai turi viena pranashuma priesh lt - jie zino kas juos
valdo :)
O va tarkim ltu ministra pirmininka paskiria ltu gazpromas, maximai paliepus
ikuriamas leo lt (laimei paskui ishardomas), kazkokiu veikeju paliepimu
irengiami slapti kalejimai. Zinai labai sunku suprasti kas tokioje shalyje
vadzias laiko ish tikro  :)