Tema: Re: Lietuvos mazejimo greitis - 130 zmoniu per diena
Autorius: lasaZ
Data: 2010-05-18 14:31:48
na, nereikia taip aršiai, jei pats tik tuo ir vertiesi. Aš irgi kai dirbau platinimo versle, galvojau kad visa lietuva tik prekiauja :) Dabar paleidinėju gamybos įmonę (elektronikos produktai, savas prekinis ženklas), tai nustebau radęs kelias kontoras kurios gamina transformatorius, daugybę medžio apdirbimo įmonių (konkrečiai faneros gaminių), galybę metalo apdirbėjų. Ir žinai kas įdomiausia? Visi dirba 99% eksportui ir užsikasę darbais. Vos suradau pas ką įsipaišyt kad prototipams korpusus ir visas kitas komplektuojančias pagamintų.
Be abejo būtų geriau jei visi gamintu galutinius gaminius su nuosavu prekės ženklu - daugiau vertės grandinės = daugiau pridėtosios vertės. Ypač jei rinkodara yra tavo rankose.

lasaZ