Tema: Re: Kodel mes turetumeme grazinti skolas?
Autorius: Remigijus
Data: 2009-10-10 00:11:58
Panasiai, kaip apibudino vienas Nobelio premijos laureatas ekonomistas
pries koki desimtmeti - ekonomika - tai mokslas apie tai, kas buvo pries
dvidesimt metu. Ar kazkaip panasiai. Enciklopediniu "mokslu" kategorija.

Marksistinis ekonomikos disciplinos suabsoliutinimas vargiai ar
issivades per artimiausius 100 metu. Nebent po 50 metu isnyks pinigai.

Vienintelis budas sumazinti ekonomikos, kaip disciplinos, kenkimo
zmonijai mastus, yra jos transformavimas i tiksliuju mokslu kategorija.

Remigijus