Tema: Re: Kodel mes turetumeme grazinti skolas?
Autorius: lasaZ
Data: 2009-09-30 07:54:50
kad tamsta net nepabandet nueiti paskaityt TVF informacijos apie jos
kapitalo sandara, kokia cia dar diskusija. TVF funkcijos nera mano nuomone,
o faktas, kuri ir tamsta galite nesunkiai surasti. Jei visgi yra per
sudetinga, stai tiesiogines nuorodos:

http://www.imf.org/external/np/exr/facts/finfac.htm

o cia sarasas saliu kurios sunesa TVF finansus:

http://www.imf.org/external/np/sec/memdir/members.htm

lasaZ