Tema: Re: Kodel mes turetumeme grazinti skolas?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-09-30 09:32:48
Vat del ko esu tikras, tai kad vienu ir kitu atveju 100% (arba arti to)
akciju savininkas yra valstybe.
Cia tamsta man regis (eisiu persizegnot) painiojat valstybini monopoli su
valstybine imone.

Valstybinis monopolis vykdo "1m3 vandens kaina x litu" stiliaus uzsakymus,
valstybine imone vykdo pelno normu stiliaus uzsakymus...