Tema: Re: Kodel mes turetumeme grazinti skolas?
Autorius: abc
Data: 2009-10-01 02:14:21
na kam taip is karto prie isvadu pulti...? viskas ten apie TVF seniai
skaityta ir perskaityta. ir neduokit man nuorodu i studentiskus groupsus su
atsakymais i studentiskus klausimus, as neklausiau is kur jis pinigus ima,
tokia info galima ir paciam susigooglint.

Man idomu suzinoti tamstos nuomone apie TVF, uzteks issisukineti. Rezkit
argumentus, as jau laukiu argumentuotos kritikos, jeigu as neteisus - jums
turetu tai buti lengva irodyt.

pamastykit pats, lasaZ, savo galva, be jokiu ten nuorodu. man sitos kontoros
uzduotys aiskios: arba nesti pelna uzsakovui (zinom kieno saskaita), arba
nenesti pelno, bet islaikyti dabartini status quo (irgi zinom kieno
saskaita) pratesiant koloniju melzima. pastaruoju atveju vis viena yra viena
netiesiogine, bet ne maziau svarbi, nauda - zinai ka veikia konkurentai!
(jeigu valiutu poras galime vadinti konkurentais)

jeigu skolininkui tik sunkiau - jiems tuo geriau, daugiau baimes, daugiau
kontroles. kontrole lengvina uzduotis. Na pasakykite man - gal jus zinote
nors viena sekmes istorija XX a, kuomet isiskolinusiai valstybei pagerejo
ilguoju laikotarpiu? Mano ziniomis tokios nera. Visi narkomanai su biudzeto
deficitais ir toliau serga. aisku, ivyksta momentiniai pagerejimai bumo
metu, bet rececijos metu tokios valstybes moka oj, malonius procentus..
Pvz imkime Jungtine Karalyste, paemusia paskola is TVF 1970aisiais.....
dabar vargseliai vos palukanoms sukrapsto....TVF dabar labai isbadejes -
keli paskutiniai metai nuostoli nese, depresija - metas atsigriebt!

trumpai:
a) skolina baksais, atsiima SDR/XDR: uzsitikrina, kad paskolos laikui begant
nenuverteja
b) reikalauja uzstato uz skolas (sklando tokios mintys internete - vat pvz
latviai svarsto galimybe isnuomoti 99 metams dali savo pajurio - ''neblogas
rezultatas''),
c) 15% veto teise priklauso isimtinai JAV, su niekuo derint nereikia. Ir
niekas be JAV zinios nevyksta.
d) ir privati, ir pelno siekianti institucija.
e) pastoviai atnaujina zinias apie kiekvienos valstybes finansus (tikrai
laisvos rinkos salygose tai butu pavadinta pramoniniu snipinejimu).
pasvarstykime, kokia galimybe laimeti pries daugiau uz tave ziniu turinti
zaideja?
f) tas kvotu mechanizmas, sakyciau, netgi yra parazitine sistema. vargselis
ikliuves i tinkla remia likusius zaidejus. argi jie kada nors del to
pasiskus? aisku, kad ne...ar jie palengvins jam skolinimosi salygas? aisku,
kad ne.... kam jiems konkurentas?
g) ''networking''. puiki vieta susitikti buvusiems finansu ministrams
(dabartiniems darbuotojams) su bankininkais ir aptarti, kaip reiketu
dalintis pasaulini pyraga, kad abi puses butu patenkintos, o rinkejai liktu
avinais

reziume: TVF - tai centriniu banku, valdanciu monopolines pinigu spausdinimo
(skaityti - pinigu mases susiurbimo ir isleidimo) teises, klanas. ..bet tai
daugiau nei siaip lombardas. Tai - visa patareju gvardija, oficialiai
rodanti kelia (atseit), o is tiesu uzsiimanti valstybiu klupdymu ant keliu
ilgiems desimtmeciams.

Dar dede Freedman pasake, kad nera depresijos be pinigu susiurbimo ir
kapitalizmo bumo be pinigu paskleidimo (atspausdinimo). Visai net nebutina
tiesiogiai siurbti. Uztenka sudaryti salygas tam. O JAV salygos tam yra
puikios. FED centrinis bankas - privaciu banku konsorciumas. Su tuo turbut
nesigincysit? Siu banku atstovai - JAV Vyriausybes ministrai (su tuo irgi
turbut nesigincysit?). Tai elitinis privatus biznis. Smagu buvo ziureti,
kaip JP morgan Chase ar Goldman Sachs kolapso metu supirkineja konkurentus
uz grasius.