Tema: Re: Kodel mes turetumeme grazinti skolas?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-28 08:24:18
Prieskarines Lietuvos vyriausybe puikiai zinojo, kad bus karas ir per Lietuva skersai-isilgai marsiruos svetimu valstybiu kariuomenes. Ar nereikejo anuoment prisiimti daug daug skolu, ir suinvestuoti investuoti i valstybe. Po karo zmones prisimintu Lietuvos "aukso" amziu, o okupantams butu reiskiamos finasiniai Lietuvos isipareigojimai; finansines pretenzijos butu reiskiamos ir tiems, kurie karo metu sunaikintu turta, i kuri buvo investuota. Ar negali buti skolos kaip viena is krasto ginybos sriciu?