Tema: Re: Kodel mes turetumeme grazinti skolas?
Autorius: abc
Data: 2009-10-06 20:49:08
ta proga anekdotas:

Atvyksta pas latvius TVF delegacija ir sako: ''Mieli draugai. Ir mes zinome,
ir jus zinote, jums reikia skolintis. Pas mus palukanos 4%, pas estus ir
vokiecius 9%. Pas mus turtu - kruvos. Paskolinsim tiek, kiek jokia kita
kontora Jums nepaskolins. Zodziu, istrauksim brolius is bedos. Ka sakot?''
Pasikrapsto pakausi latviu Premjeras ir sako: ''Teisybe sakot. Pas jus
geriau, imam!''

Susitinka po 2 metu ta pati TVF delegacija su Latvijos premjeru. Premjeras
pasitinka juos jau is tolo saukdamas: ''Tai kodel besarmaciai, Jus man
nesakete, kad 2 metus visai saliai reikes dirbti uz dyka atiduodant
palukanas ir dar po ju 2 metus vel dirbti uz dyka, kad atiduoti skolos dali?
Bet blogiausia tai, kad pirma sutarties lapa issivezete, jame gi man isimtis
parasyta...''