Tema: Re: Tarp Baltijos valstybiu maziausi atlyginimai - Lietuvoje
Autorius: Marux
Data: 2011-09-30 13:03:24
Taigi elementaru, Vatsonai :)
Tie, kurie gyvena savo galva, sava (savo tevu/proteviu) patirtim, kurie
pripazista, kad visi zmones/tautos skirtingi, gerbia ir priima bei
pasinaudoja ar bent jau neniekina kitu zmoniu/tautu nuomones, patirti, kad
ir kokia ji bebutu

Gal ir nerisliai, bet sunku su Jumis diskutuot, Jus arba per bukas, arba per
giliai demagogija Jumyse isisaknijus.
Noretusi tiket, kad pirmas variantas, bet nuojauta sako, kad antras ;)